proline

ساخت وبلاگ

در صورت مبتلا شدن به ویروس کرونا چه کاری انجام دهیم ؟ 

1.فعالیت های خارج از خانه را محدود کنید .

2.به جز دریافت مراقبت های پزشکی به محل کار ، مدرسه یا محل های عمومی نروید . 

3. از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنید . 

4.خود را از دیگر افراد خانه جدا کنید . 

5. در صورت امکان از یک حمام جداگانه استفاده کنید . 

6.در یک اتاق متفاوت با افراد دیگر در خانه بمانید .

7.هنگام سرفه و عطسه دستمال جلوی دهانتان بگیرید . 

8.بعد از سرفه و عطسه حداقل 20 دقیقه دست خود را با آب و صابون بشویید 

9.با یک ماسک همواره صورتتان را بپوشانید . 

10.از دست زدن به چشم بینی دهانتان با دست های شسته نشده بپرهیزید . 

11. دستتان را مرتب با اب و صابون بشویید .

12. از اشتراک وسایل خانگی مانند ظروف ، حوله و ملافه خودداری کنید . 

13. علائم بیماری کرونا  به ویژه تبتان را کنترل کنید 

14. اگر بیماری رو به وخامت است سریع به مراکز درمانی مراجعه کنید 

 

پرولاین ارائه دهنده ی محصولات اورجینال برای تمامی هموطنان آرزوی سلامتی دارد . 

proline...
ما را در سایت proline دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : proline proline بازدید : 150 تاريخ : شنبه 12 بهمن 1398 ساعت: 18:13

 

هند با شکست ایالات متحده آمریکا، تبدیل به دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان شد. در مقام اول کشور چین قرار گرفته است.

چندین سال پیش چین تبدیل به بزرگترین بازار گوشی های هوشمند شد که البته برای دستیابی به این هدف، آمریکا را شکست داد. در حالی که برای چندین سال ایالات متحده آمریکا به عنوان دومین بازار بزرگ اسمارت فون ها شناخته می شد، این موضوع سال گذشته میلادی تغییر کرد. بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی Counterpoint Research، در سال 2019 در کشور هند 158 میلیون گوشی هوشمند فروخته شده است.

شرکت های چینی در سال های اخیر رشد زیادی داشته اند که یکی از دلایل اصلی آن، قیمت مقرون به صرفه است. این موضوع باعث افزایش فروش گوشی های هوشمند در کشور هند شده است. 72 درصد از گوشی های فروخته شده در این کشور توسط یکی از شرکت های شیائومی، ویوو، ریلمی و اوپو به تولید رسیده است.

شکست ایالات متحده آمریکا توسط کشور هند موضوع چندان عجیبی نیست، چرا که جمعیت این کشور بسیار بیشتر از آمریکا بوده و همچنین یکی از بازارهای نوظهور محسوب می شود. قدرت خرید مردم این کشور در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده و افراد بیشتری قادر به خرید گوشی های هوشمند هستند. احتمالا شرکت های مختلف در سال های آینده گوشی های مخصوص بازار هند را تولید می کنند تا فروش خود را افزایش دهند.

امروزه خرید گوشی های هوشمند یکی از داغ ترین موضوعات در فضای وب است. همواره کلماتی مثل " قیمت گوشی های هوشمند جدید" ، "برترین گوشی های هوشمند جهان" ، "خرید گوشی ارزان قیمت" ، "خرید گوشی جدید و دسته دوم " بیشترین نتایج جستجو را در بر دارند.

خرید آخرین محصولات امنیتی در فروشگاه سایت proline-iran.com

proline...
ما را در سایت proline دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : proline proline بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 19:14

باج‌افزاری با اسم بی‌روح باردیگر به صحنه بازگشته و روندش هم رو به پیشرفت بوده است. این بدافزار جانشین باج‌افزار شیطان است .

این باج افزار درست مانند شیطان «فهرست محرومیتی» از برخی انواع فایل‌ها و فولدرها دارد که در طول پروسه‌ی آلودگی رمزگذاری‌نشده باقی خواهند ماند.

از ویژگیهای مهم محصولات بیت دیفندر می توان به محافظت چند لایه در برابر Ransomware ها با استفاده از تکنیکهای هوش مصنوعی اشاره کرد .تکنولوژیهای Hyper-detect و sandbox analyzer  از دیگر مزیتهای مهم این برند در شناسایی و خنثی سازی بد افزارهای مختلف می باشد.

سایت مرجع آنتی ویروس بیت دیفندر شرکت بدرالکتریک irbitdefender.ir

proline...
ما را در سایت proline دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : proline proline بازدید : 170 تاريخ : شنبه 5 بهمن 1398 ساعت: 18:55

بیت دفندر

بیت دیفندر در شناسایی ویروس‌ها دقیق و مطمئن است، به کمک قابلیت فیلترسازی وب خود دسترسی کاربر به سایت‌های نامطمئن را مسدود می‌کند و یک مرورگر ایمن را برای حفظ امنیت تراکنش‌های بانکی و خرید آنلاین شما در اختیارتان می‌گذارد. این آنتی ویروس هوشمند به یک قابلیت مدیریت رمز هم مجهز است و به کمک آن به طور خودکار اطلاعات کارت اعتباری شما را در فرم‌های اینترنتی پر می‌کند.

کسب امتیاز عالی در زمینه محافظت از اطلاعات کاربران در مقابل سارقین اینترنتی، مطلع ساختن کاربر درباره لینک‌های نامطمئن موجود در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو و مسدود کردن سایت‌های خطرناک تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که این آنتی ویروس جدید را به بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز تبدیل کرده‌اند.

 

بیت دیفندر همه دستگاه‌های متصل به رایانه شما را اسکن می‌کند و به یک قابلیت محافظتی چند لایه در برابر باج افزارها هم مجهز است؛ این قابلیت توانایی منحصر بفردی در یادگیری رفتارهای بدافزارها دارد و از این طریق از شما در برابر آن‌ها محافظت می‌کند.

 

سایت مرجع آنتی ویروس بیت دیفندر شرکت بدرالکتریک" irbitdefender.ir"

proline...
ما را در سایت proline دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : proline proline بازدید : 114 تاريخ : 4 بهمن 1398 ساعت: 16:0

برخی افراد نیز برای مصون ماندن از خطر فراموشی رمزهای خیلی ساده مثلِ تاریخ تولد خود را انتخاب می‌کنند که این روش نیز امنیت پایینی دارد. تا اینجا، اینطور به نظر می‌رسد که باید بینِ سهولت در به خاطر سپردن رمز و ایمنی آن یکی را انتخاب کرد. اما در این مقاله روش هایی را به شما می آموزیم که رمز عبور شما در هریک از حساب‌های کاربری مجازی‌تان در عینِ ساده بودن ایمن نیز باشد.

 

رمز عبور در سایت‌ها، فضاهای مجازی و حساب کاربری ایمیل شما بسیار مهم است. برخی از ما برای تمام فضاها یک رمز انتخاب می‌کنیم که بهتر در خاطرمان بماند. حتی ممکن است افرادی را بشناسید که با تکرار رمز و تغییرات جزئی  از رمز عبور فضاهای مجازی خود به عنوان رمز دوم کارت بانکی نیز استفاده می‌کنند. اما این کار ریسک پذیری بالایی را می‌طلبد. چون ممکن است سهوا این رمز را جایی بیان کنیم و خب… افرادِ سو استفاده گر، بتوانند به راحتی به حساب کاربری ما دسترسی پیدا کنند.

  1. رمز ورود حساب کاربری دربرخی از فضاهای مجازی، به کوچک یا بزرگ بودن حرف وارد شده حساس هستند. در این فضاها می‌توانید حروف بزرگ و کوچک را به صورت یکی در میان یا با تناوبِ خاصی پست سرهم بیاورید. البته تناوبی که به راحتی به خاطر سپرده می شود.

 

مثلا  : pRoLiNe

 

 

برای خواندن ادامه ی مطلب حفظ امنیت رمز عبور به سایت پرولاین مراجعه فرمایید . 

proline...
ما را در سایت proline دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : proline proline بازدید : 140 تاريخ : 2 بهمن 1398 ساعت: 15:0

در دنیای وب امروز خرید آتی ویروس قدرتمند برای وب گردی، قدم اول برای یک وبگردی امن محسوب می‌شود. اما کدام آنتی ویروس برای شما مناسب‌تر است. برای درک اهمیت امنیت در دنیای وب باید در ابتدا با این واقعیت روبرو شویم که دنیای مجازی امروز به هیچ عنوان پاک‌تر از یک دهه قبل نمی‌باشد و در آینده هم باید انتظار داشت حملات به اشخاص و شرکت‌ها رشد چشمگیری داشته باشد. بر همین اساس انتخاب یک بسته امنیتی ِ قدرتمند و به‌روز برای هر شخص یا شرکت می‌تواند بهترین راه برای مقابله با این تهدیدات آنلاین باشد.

 

در این مقاله نگاهی داریم به برترین محصولات امنیتی شرکت‌های امنیت آنلاین جهان در سال 2020 :

Bit-defender Total Security 2020

 

کمپانی بیت دیفندر با کسب نمره 6/6 در تست‌های AV-TEST (تست‌های شرکت AV-Comparatives) حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. در تست‌های به عمل آمده در طی یک میلیون و ششصد هزار حمله شبیه‌سازی شده، این بسته امنیتی علاوه بر اینکه توانسته صد درصد تمام خطرات را دفع سازد؛ در رکورد دیگری این بسته امنیتی در کل این حملات شبیه‌سازی شده، تنها در سه مورد به‌اشتباه یک فایلِ سالم را آلوده تشخیص داد. این شرکت امنیتی از سال 2014 تا امروز تأییدیه تمام AV-TEST ها را با نمرات بالا به دست آورده و با تداوم موفقیت این کمپانی، کاربران آن می‌دانند امنیت آن‌ها برای ماه‌ها و سال‌های طولانی تأمین می‌باشد.

هسته اصلی بیت دیفندر توتال سکوریتی، آنتی ویروس قدرتمند Bitdefender می‌باشد که با استفاده از نوین‌ترین تکنولوژی‌ها امنیت فایل‌های شمارا ممکن می‌سازد. فایروال هوشمند، نظارت آنلاین بر دانلود و Link observe باعث برطرف شدن خطر دانلود فایل‌های آلوده بوده و ریسک فیشینگ را برطرف می‌سازد، همچنین یک مرورگر امن ِمخصوص، برای انجام عملیات شخصی مانند کارهای بانکی در اختیار شماست. پسورد منیجر، پاک کردن امن فایل‌ها، رمزگذاری فایل‌ها، نظارت بر امنیت وای فای، بانکداری امن، محافظ وب کم و محافظ میکروفن تنها بخشی از هزاران امکانات بی‌پایان این پکیج بی‌نظیر می‌باشد که باعث شده بیش از پانصد میلیون نفر در بیش از صد و پنجاه کشور دنیا این آنتی ویروس را خریداری نمایند.

بیت دیفندر امروز پا را از امنیت شخصی فراتر گذاشته و اگر صاحب کسب و کار هستید کافی است نگاهی به GravityZone بیندازید تا با مفهوم جدیدی از امنیت در دنیای امروز آشنا شوید.

برای خواندن ادامه مطلب به سایت پرولاین مراجعه فرمایید 

 

 

proline...
ما را در سایت proline دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : proline proline بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1398 ساعت: 19:25